teisipäev, 18. september 2012

Tere tulemast

Otsustasin oma hiljutisest puhkusereisist ajendatuna teha sellise blogi, kuhu saan oma reisimuljeid kirja panna. Esialgu kirjutan siia tagantjärele sellest, kuidas ma suvel Jaapanis käisin, tulevikus võib siia ilmuda ka muude, praegu veel toimumata reiside jutte.

See blogi pidi algselt sündima juba reisi ajal. Siis aga selgus ootamatult, et Jaapanis on muudki põnevat teha kui päevast päeva arvuti taga istuda ja trükkida, nii et see plaan jäi esialgu teostamata. Pealegi üks mu reisikaaslastest, Robin, juba blogis midagi, nii et ma ei pidanud vajalikuks sama asja teist korda kirja panema hakata.

Pärast reisi mõtlesin aga, et mõnest asjast peaks siiski kirjutama, kasvõi näiteks Fuji mäe otsa ronimisest, millest Robini blogis juttu ei ole. Ning kuna inimesed siiamaani küsivad mult reisimuljeid… ja eelkõige kuna ma olen liiga laisk, et sama juttu mitu korda pikemalt rääkida, otsustasin tagantjärele selle blogi ikkagi ära kirjutada. Need, kes Robini blogi lugenud on, leiavad siit kohati võib-olla natuke korduvat juttu, aga tühja sellest.

Ühesõnaga…

Tere, mina olen Tanel ja ma kirjutan siia, kuidas ma Jaapanis käisin.

Osades: Valdar, mina, Marion, Robin, Riho, Tiiu, Margus *

Reis kestis kokku 21 päeva ja ma üritan iga päeva kohta teha ühe postituse.

____
* kõik sarnasused reaalselt eksisteerivate inimestega on juhuslikud.

Kommentaare ei ole: